dAF2000 Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Tja, dan weet ik 't ook niet meer eigenlijk. 't Kan zijn dat die netwerkschijf "raar" is of dat 't aan je image ligt.
Gast Triple-xxx Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 oke dAF2000, enorm bedankt voor de moeite. morgen neem ik contact met conceptronic op om te vragen
peterk Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Ik ben een poos aan het proberen geweest totdat ik ergens las dat je wanneer je SMB probeert te mounten altijd de username en pasword mee moet geven. Nadat ik dat deed en een hoofdletter gebruikte voor Public (dus hoofd en kleine letters doen ertoe!) lukte het eindelijk. Bij mij ziet het commando er nu zo uit: mount -t cifs -o user=xxxxx,password=xxxxxxxx,rw //192.168.1.xxx/Public /hdd uiteraard moet je de x-en vervangen door de betreffende username en password. Eventueel kan je nog parameters opgeven voor de lees- en schrijfbuffers.
Gast NDS4Ever Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Zelf heb ik sinds gisteren een CHD3NET. De foutmelding wat ik dan krijg op het commando: mount -t cifs -o user=xxxxx,password=xxxxxxxx,rw //192.168.1.xxx/Public /hdd = mount: Mounting //192.168.1.xxx/Public on /hdd failed: Not a directory
Gast cgerrist Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 ik heb dezelfde harddisk. Haal even de laatste firmware van dat ding op. Dat scheelt een hoop. http://www.conceptronic.net/site/desktop...T&subid=555 Bij mij werkte het eerst ook niet maar na de nieuwe firmware ging het goed. Chris
Gast NDS4Ever Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Ja bij mij nu ook nadat ik Public heb ingegeven als PUBLIC Firmware eindigend op 012?
soet Geplaatst: 16 augustus 2008 Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik heb pas ook zo'n schijf in bezit en wil ook mounten met een 500s. Ik wordt er geen wijs uit...zouden jullie eventueel mij de instellingen of een voorbeeld willen geven...mijn ip van de schijf is 192.168.1.39.. Alvast bedankt. DM7020HD v2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen