Ga naar inhoud

[DM500] gotoxx problemen met MOTECK SG2100A DISEQC MOTOR

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste allemaal,

het installeren van mn MOTECK SG2100A DISEQC MOTOR is perfect verlopen, had de goede lengte en breedte graden ingevoerd en de GOTOxx functie geactiveerd (vanzelf sprekend), heeft zelfs een aantal dagen goed gefuntioneerd...tot en met nu...

De motor draaid nu alleen niet meer naar de goede positie;

op de motor staat een graden boog...als ik de schotel naar 19.2 laat draaien geeft deze op de graden boog 30 aan, 4,8 graden is 15 geworden.

Hoe kan ik dit weer corrigeren?

Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD

Dreambox DM600 PVR

TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
GotoXX = Usals

merDe

Je kunt je Usals invullen zonder gotox aan te vinken.

Voor mij dus 2 aparte items.
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Geplaatst:

Ook even alle vastgezette satellietposities in de dreambox deleten.... Deze overrulen namelijk het Usals/Goto-X gebeuren.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: El_Bandito
Origineel bericht van: Ome Merde
GotoXX = Usals

merDe

Je kunt je Usals invullen zonder gotox aan te vinken.

Voor mij dus 2 aparte items.

Maar als je gotoX niet hebt aangevinkt, dan werkt je Usuals niet, dus toch 1 item
Vastberaden, geen arrogantie!
Geplaatst:

Maar als je gotoX niet hebt aangevinkt, dan werkt je Usuals niet, dus toch 1 item

Nee hoor,ik heb nog nooit gotoX aangevinkt, maar wel mijn usals ingevuld en de motor draait perfect, type moteck2100.

Probeer maar eens.

Ik hou het toch op 2 items. :D

Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Geplaatst:

Als je goto-X niet aanvinkt dan maakt de box er toch gebruik van. De box kijkt eerst of er een "prefix" positie is. Is deze er niet dan probeert hij gewoon de schotel te draaiten via Goto-X, ongeacht of daar ook een kruisje staat.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen