Gast Dutchy Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Goede morgen, ik heb gisteren Gemini 4.3.1 geïnstalleerd en sinds die tijd ben ik de communication setup kwijt. Ik heb bij Ip het adres opgegeven. (dat werkt want FTP werkt wel) Netmask 255.255.255.0 Tye LAN DHP aangevinkt Mijn vraag is wat vul ik bij Nameserver en Gaeway in, want ik krijg met geen mogelijkheid verbinding. Wil via het netwerk CCAM 2.0.8 installeren. Hartelijk dank Bert
Alfi Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Probeer eerst eens via DHCP een adres te krijgen in plaats van een statisch adres op te geven (dhcp aanvinken). Als dat niet lukt moet je als gateway het interne IP adres van je ADSL router ingeven en als DNS datzelfde adres. Grote kans dat het dan werkt. Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Gast Dutchy Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Dank je wel Alfi, had dit al eens geprobeerd, mar waarschijnlijk iets niet goed gedaan. Het werkt. Heb CCam kunnen installeren. Bedankt Bert
Alfi Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Top! Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen