Harley Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Nadat ik via downloads een willekeurige lijst had binnengehaald, nadien jou lijst er in gedrukt, ging het wel goed. Maar staan de nieuwe HD zenders er niet tussen? Kan ze nl niet zoeken, vind de box niks. VU+ Duo2 - PrismCube
Alfi Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 Origineel bericht van: Harley4 Maar staan de nieuwe HD zenders er niet tussen? Kan ze nl niet zoeken, vind de box niks. Zie hier Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
dukdalf46 Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Origineel bericht van: Alfi Misschien kun je dat beter ff aan Duckdalf vragen, de rotorlijst op mijn site is van hem. Duckdalfs lijst is sinds het plaatsen al ruim 300 keer gedownload. Alfi Die lijst was een update van pet123. Aangezien pet123 zelf weer updates uitbrengt is "mijn" lijst niet meer relevant.
CescoAiel Geplaatst: 17 april 2008 Geplaatst: 17 april 2008 Klopt het dat de 23.5 in de settings (satellites.xml) er niet goed in staat?... (Flag=0 en geen transponders...)
Alfi Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Geplaatst: 17 april 2008 Origineel bericht van: CescoAiel Klopt het dat de 23.5 in de settings (satellites.xml) er niet goed in staat?... (Flag=0 en geen transponders...) Geen last van hier, iemand anders hier last van? Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
tfh Geplaatst: 17 april 2008 Geplaatst: 17 april 2008 Origineel bericht van: Alfi Origineel bericht van: CescoAiel Klopt het dat de 23.5 in de settings (satellites.xml) er niet goed in staat?... (Flag=0 en geen transponders...) Geen last van hier, iemand anders hier last van? Alfi Nop, Werkt hier als een tiet!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen