M_Z Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Je moet CCcam in telnet als volgt starten: CCcam_2.0.5 -d Dan zie je volledige output van de acties die CCcam doet pas. Er hoeft geen punt voor te staan. En als je CCcam wilt stoppen, dan doe je het ps commando, kijk welk nummer voor de eerste CCcam_2.0.5 regel staat en geef je het commando kill 123 (het nummer dus in je ps output). Succes, M_Z
KoosKoets Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Geplaatst: 25 april 2008 Ik ben inmiddels terug van mijn reis. Ik heb de kaarten nu in de andere dreambox gestopt, de DB 7000. Nu loopt het wel. Ik heb nog steeds geen idee waarom de DB 7020 de kaarten niet zag. Maar goed, het werkt! Voor de echte hobbyist natuurlijk onverdragelijk, een box waarvan de kaarten niet gelezen worden... VU+duo2, wave frontier t90, Openpli, 4 LNBs (Astra 1,2,3 en HB)
peter-nmgn Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 miss je box opnieuw flashen?! Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen