Ga naar inhoud


Welke module heb ik nodig voor Cyfra ontvangst.


satmarc

Aanbevolen berichten

Mijn buurvrouw is Poolse, en zij heeft een smartcard in bezit voor Cyfra (Canal Digitaal in Polen).

Nu heeft zij een officiële Cyfra ontvanger in huis en een DSX7072 van Philips voor Canal Digitaal Nederland ontvangst.

 

Nu willen ze (haar man is gewoon nederlandse, en wil ook wel eens voetbal zien) graag 1 schotelontvanger waar ze beide mee kunnen ontvangen. (2 CI sloten voor 2 modules)

 

Welke module heb ik nodig voor Cyfra, en weten jullie ook welke codering hier aan vast hangt.

 

Graag jullie expertise in deze.

 

Thanx.

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan lijkt het er op dat ze geluk hebben de kaart zou zo moeten lopen in de Flips Cyfra gebruikt ook Seca (mediaguard) codering net als CanalDigitaal.

 

Het word een ander verhaal als het Cyfrowy zou zijn. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Used Crypto Systems 0100h: Seca/Mediaguard (Canal Plus), 0d03h: Cryptoworks (Philips), 1801h: Kudelski SA, 1803h: Kudelski SA

 

zover ik het kan zien smile

 

ik zet t meeste in op de seca/mediaguard :P

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satmarc

Nu willen ze (haar man is gewoon nederlandse, en wil ook wel eens voetbal zien) graag 1 schotelontvanger waar ze beide mee kunnen ontvangen. (2 CI sloten voor 2 modules)


Met een dreambox 7000 of 7025 (mogelijk nog andere modellen) zitten 2 smartcard sloten in, emulator: cccam of een andere erin en geen module(s) meer nodig naar mijn idee.

gr.
nvl

DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli.

Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb.

Selfsat + Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...