MR_B Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb een 500+ met PLI Iolite op de versterker aangesloten via tulp. Als ik de TV uitzet dan krijg ik robot stemmen. Rebooten is dan de enigste oplossing. Wat kan dit zijn? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Roodkapke Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Je bedoelt hele zware stemmen ? Ik wist dat de 600 dit deed, de 500+ had ik nog niet gehoord. Als je ergens een hele goedkope prut scartkabel hebt liggen, probeer die eens. De hardware in de dreambox raakt van slag als ie iets aangeboden krijgt via de scart aansluiting. En juist als je goede scartkabels gebruikt heb je daar last van. Dus even een goedkoop kabeltje opsnorren. Waarschijnlijk is het dan over. Sukses... PLinux member
MR_B Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Geplaatst: 28 april 2008 Origineel bericht van: Roodkapke Je bedoelt hele zware stemmen ? Ik wist dat de 600 dit deed, de 500+ had ik nog niet gehoord. Als je ergens een hele goedkope prut scartkabel hebt liggen, probeer die eens. De hardware in de dreambox raakt van slag als ie iets aangeboden krijgt via de scart aansluiting. En juist als je goede scartkabels gebruikt heb je daar last van. Dus even een goedkoop kabeltje opsnorren. Waarschijnlijk is het dan over. Sukses... Ja ik bedoel die stemmen. Er zit inderdaad een dure scartkabel tussen, maar kan ik niet gewoon een pin los halen in die kabel dan? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast pieterg Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Met een prut kabel treedt het ook op. Een mogelijke workaround is alle retour pinnen eruit knippen, maar zelfs dat is niet 100% afdoende. Scart doorlussen door een ander apparaat (vcr bijv) lijkt wel te helpen.
MR_B Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Geplaatst: 28 april 2008 Origineel bericht van: pieterg Met een prut kabel treedt het ook op. Een mogelijke workaround is alle retour pinnen eruit knippen, maar zelfs dat is niet 100% afdoende. Scart doorlussen door een ander apparaat (vcr bijv) lijkt wel te helpen. Hebben we hier dan te maken met een Hardware fout in de dreambox? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast pieterg Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Origineel bericht van: MR_B Hebben we hier dan te maken met een Hardware fout in de dreambox? Hardware of drivers. Misschien helpt het als je hierhttp://www.dream-multimedia-tv.de/board/thread.php?threadid=5306 je probleem kenbaar maakt. Weliswaar gaat het daar over de 600, maar er melden zich daar ook mensen met een 500+.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen