Gast Mimisiku Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 DMM7000s met laatste PLi Iolite erin. VAR staat (al tijden) op een 128Mb USB stick. Kanalenlijst van PET123 erin. SoftCAM is CCCam 2.08 en is de enige geinstalleerde softcam. Sinds een aantal weken valt op dat ik niet meer op kan nemen. De opname start (althans: de directory-ingang wordt gemaakt). De naam van het opgenomen programma staat op de schijf. Echter de inhoud is 0 bytes. Als ik bij schijfcontrole ga kijken dan meldt de box "Status: fout - kan inhoud niet lezen". Dit terwijl de reeds opgenomen films prima afspelen?!? Ga ik verder met controle van de schijf dan meldt de box dat bestand f-huppeldepup.ext3 niet gevonden is. Wil ik dan toch controleren dan loopt de box vast. Als ik dezelfde test uitvoer na de harde reset dan gaat alles wel goed qua controle. Wie weet raad?
Littlesat Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Is de opname wel te zien als je bij de movie lijst op de rode toets drukt (root), vervolgens harddisk kiest en op deze maniet de movie lijst ingaat... Zo ja dan raad ik aan /hdd/movies/recordings.epl te verwijderen en opnieuw op te bouwen. Waarschijnlijk is deze corrupt geraakt. Maar je hebt geluk. De opname staat toch nog op je harddisk. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Mimisiku Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 @Littlesat. Niet goed gelezen.... De film is qua naam aanwezig maar is dus 0 bytes groot....
Littlesat Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Misschien is je HDD currupt geraakt??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen