Gast lucdec Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Hallo, Ik denk een vraag voor deze rubriek. Binnenkort moet ik mijn Premierekaart laten omwisselen. Zoals ik lees bij Premiere kan ik wisselen voor een Nagra 3 kaart of een NDS kaart. Ik werk nu met gemini 4.1 en gbox v2.1b. Nu mijn vragen : 1 Gaat mijn dreambox nog die nieuwe kaart kunnen lezen, of moet er een andere softcam of gemini in ? 2 Welke kaart kies ik best : nagra of nds ? 3 Ga ik de kaart nog kunnen doorsharen naar mijn tweede ontvanger, dit is een dm500+ Ook met dezelfde gemini en softcam ? dank voor elke tip vooraleer ik de verkeerde kaart wissel.
Henksat Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Voor zover ik nu kan beoordelen verdient het de voorkeur voor Nagra-3 te kiezen. Heb je al bericht van Premiere dat je je kaart moet opsturen? Ik heb gelezen dat je eerst de oude kaart moet opsturen alvorens een nieuwe te krijgen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast cisco_nl Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Gaat anders de box die je van prem hebt gehad krijgt een soft update, is de box er geschikt voor krijg je een nds kaart pikt ie geen update word het nagra3. En de dreambox leest ze dus no prob. gr.
M_Z Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 NDS of Nagra3...krijgen we zometeen bij NDS niet ook te maken met een boxkey ? M_Z
Gast cisco_nl Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Denk het niet zo lang nds en nagra3 naast elkaar gebruikt worden.
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Origineel bericht van: Henksat Ik heb gelezen dat je eerst de oude kaart moet opsturen alvorens een nieuwe te krijgen. Dat vind ik vreemd .. hoelang zit je dan zonder Beeld , waar je WEL voor betaald ???
Henksat Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb gelezen dat indien je receiver de update ontvangt, en dus NDS aan kan, je een Hot Line telefoonnummer te zien krijgt, deze moet bellen, je receiver serienummer moet doorgeven waarna een vrijschakeling wordt gegeven zodat je zou kunnen verder kijken. Dan moet je de kaart opsturen en krijg je een nieuwe thuis, de dagen dat je zonder beeld zit willen ze ze kort mogelijk houden. Ik heb het ook maar gelezen dus ben ook benieuwd......... Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast SpiekerJozef Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Bij Viasat nordic NDS leest newcs dit vlgs mij uit de kaart...
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 @ Henksat , Bedankt voor je toelichting , dat brengt enige duidelijkheid.
Henksat Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Origineel bericht van: BRUUT-DREAM @ Henksat , Bedankt voor je toelichting , dat brengt enige duidelijkheid. Hoe het precies gaat weet ik helaas ook nog niet, ik heb zelf ook een kaart dus hou de ontwikkelingen goed in de gaten. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
arie kanarie Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Citaat: Bedankt voor je toelichting , dat brengt enige duidelijkheid. Welke duidelijkheid is dat dan, als ik vragen mag. Het antwoord van @Henksat geeft mij eigenlijk geen duidelijkheid rondom het vage dat hij antwoord. Maar,, misschien zie jij meer dan ik zie. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen