ranico Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Is het mogelijk om met een PLi image de kaart updates te blokkeren ? Momenteel loopt er gratis kijkperiode van het TVV plus pakket. Ik zou deze nog iets langer willen (tot einde mei, de geldigheid van alle kanalen). Maar wanneer nu de updates gaan binnenkomen, zal dit plus-pakket afgeschakeld worden. ps. de zoek operatie heeft niets opgeleverd hoe dit mogelijk is. DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
Pa senior Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Als je geen update ontvangt heb je helemaal geen beeld meer.
sportster Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 ik krijg met gbox geen update op de canaldigitaalcard (heb geen tvv) probeer die emu maar om wel updates te krijgen draai ik cc cam saludos
ranico Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Geplaatst: 4 mei 2008 Origineel bericht van: Pa senior Als je geen update ontvangt heb je helemaal geen beeld meer. Dat is niet correct, de kaart is nog geldig tot 31 mei, en zal dus minstens beeld geven tot die datum. Misschien zoals al aangegeven om gbox te gebruiken, misschien werkt dit ook voor TVV DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
Pa senior Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Ja dat klopt als je geen update ontvangt heb je op 1 juni alleen nog BVN..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen