Ga naar inhoud

waar handmatig keys invoeren

Aanbevolen berichten

Gast sara30
Geplaatst:

hallo forumgenoten,

zouden jullie mij ergens mee willen helpen aangezien ik nogal blond ben :D

ik heb een txt bestandeje met daarin een aantal keys.. nou weet ik dat ik ze in de map var/keys moet plaatsen... maar wat ik me afvraag is of ik het bestandje gewoon met dcc moet copy pasten of dat ik het ergens in de bestanden autoroll.key of softcam.key moet bewerken?? zo ja.. waar en in welke line moet ik het bewerken ?? beetje uitleg kan geen kwaad jongens :D

o jee is het al zo laat??? moet naar mn werk...

alvast bedankt

Geplaatst:

als je een txt bestandje hebt, dan verwacht ik dat je als eerste je softcam.key moet bijwerken.

de rest, ben ik bang, dat je dat zelf moet uitzoeken.

kijk wel even goed naar de provider en welke decodering ze gebruiken.

Overigens, is jouw vraag gevaarlijk en ik denk zelf, nog net op de rand.

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:
Origineel bericht van: arie kanarie

Overigens, is jouw vraag gevaarlijk en ik denk zelf, nog net op de rand.

Waarom? Zo lang er geen keys aangeboden worden.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Citaat:
4. Wij zijn geen piraterij-board - Illegale zaken mogen hier niet besproken worden

Het doel van dit board is een verzamelpunt te zijn voor satelliet en elektronica hobbyisten die middels dit board over hun hobby kunnen discussiëren. Een gezonde discussie over alle aspecten van satelliet ontvangst is dus zonder meer mogelijk en wordt zelfs aangemoedigd. Ons doel is echter niet om mensen middelen of informatie te verschaffen waarmee men gratis naar betaal TV programma's van welke betaal TV aanbieder dan ook kan kijken. Ieder lid draagt hierbij zelf de verantwoordelijkheid dergelijke informatie niet middels dit board te verstrekken. Het plaatsen van decoderingsleutels (keys), bestanden (zip files, firmware enz.) waarin zich keys bevinden of het vragen naar keys of deze bestanden of links naar sites waar ze te vinden zijn is op ons board is dan ook ten strengste verboden! Ook discussies over card sharing zijn in principe taboe. Uitsluitend wanneer het gaat om situaties waarbij u via een LAN binnenshuis uw eigen kaarten shared over meerdere eigen ontvangers, kan een discussie over card sharing worden toegestaan. Vanwege de grote 'gevoeligheid' van het onderwerp, zullen dergelijke discussies echter altijd zeer kritisch en met weinig tolerantie worden beoordeeld.

Als een vraag dus duidelijk gesteld wordt teneinde met het antwoord gratis naar betaal TV te kunnen kijken, is het op sat4all taboe. Hij zit dus wel duidelijk op (of net over) het randje "moderator" Henksat:-)

Ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
Hij zit dus weel duidelijk op (of net over) het randje "moderator" Henksat:-)

Hee, promotie? :D
Het schrijven over de werking van emu`s en configinstellingen is eigenlijk vergelijkbaar met het editten van key-files. Lastig om de grens dan te leggen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Waar de grens ligt, heb ik zojuist duidelijk uitgelegd.

Die ligt daar waar iemand over het randje van informatievergaring stapt en als enig doel heeft het illegaal open krijgen van betaal TV zenders.

Ron

Gast sara30
Geplaatst:

oh jee, we willen natuurlijk niet over de grens gaan!!! al was het voor educatieve doelende bedoeld :D

laten we dan maar snel een slotje op gooien frown

in ider geval bedankt voor jullie snelle reacties jongens smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.