Gast Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Ik heb een vreemd en/of onverklaarbaar probleem. Ik kan inloggen met ftp en telnet. Webinterface doet het niet (staat wel aan ja) Maar wil ik plugins gaan downloaden zegt hij continu "no new plugins found" Ik heb ook al LT-FR geprobeert maar ook daar hetzelfde gesodemieter mee. Vanalles al geprobeert waarschijnlijk weer zon stom instel foutje maar ik weet het niet meer.
Gast YCode Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Volgens mij is het probleem dat de PLi update site even niet goed werkt. Hij wil de lijst van Packages downloaden, maar gisteren was die niet op hun server te vinden. Er was al een aankondiging van PLi dat er een nieuwe update aankomt, dus ik vermoed dat ze daar mee bezig zijn.
arie kanarie Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Citaat: Ik kan inloggen met ftp en telnet. Webinterface doet het niet (staat wel aan ja) Maar wil ik plugins gaan downloaden zegt hij continu "no new plugins found" Je netwerk, doet het iig voor een gedeelte, anders geen ftp mogelijk. De webinterface, kan mogelijk de firewall zijn. Wil je plugins downen, dan heeft ie de gateway/nameserver nodig en die staan waarschijnlijk niet juist geconfigureerd in je netwerk instellingen. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen