siim Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 All, TV-Vlaanderen is zenders aan het verhuizen naar een andere transponder en een aantal zenders zijn al uitgevallen. Probleem is dat ik hier zit rond te dobberen op een godvergeten drijvend olieplatform in de Noordzee en mijn vrouw zit thuis zonder één en Canvas op de Dreambox. Is het mogelijk om in Gemini 3.6 met de afstandsbediening de kanaal frekwentie te editen ? Ik zou natuurlijk alle menu opties kunnen doorfietsen om te zien of dit kan, maar de enige toegang die ik heb tot box is via de remote control van de webinterface over een internet verbinding die amper sneller is dan dialup en dat duurt eeuwen.. Ik heb geprobeerd met DreamSet 2.15. Ik heb de settings gedownload van de box, de transponder frekwentie gewijzigd en de settings terug geupload, maar de bij de "reload settings" kreeg ik een "failed" boodschap. Na een reboot, bleken er nog steeds de oude settings in te zitten.. Welke versie van Enigma zit er trouwens in Gemini 3.6 ? De release notes zeggen "Enigma of 31/05/07" of zoiets, maar vertelt mij niet welke versie dat is.. 1.0.9 misschien ? Mvg siim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen