arnoldl Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 de topic titel zegt het eigenlijk al. ik heb nu een 500 en een 7000 bijde op 1 nas gemount. wat ik met de ene opneemt verschijnt ook in de opname lijst van de andere(dus niet alleen bestandslijst maar ook in de opgenomen lijst) dit idee wil straks houden maar dan met een 800 en een 7000. zal dit gaan , of is de opbouw van het recordings.epl bestand anders? thnks , arnold
Gast pieterg Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 e2 maakt geen gebruik van recordings.epl, maar van .meta bestanden. Dat houdt in dat je de opnames van e1 boxen wel gewoon op e2 zult zien staan (maar dan met de ruwe filename), maar andersom zal je de opnames van e2 niet in je movielijst op e1 zien staan. Maar wel als je er in filemode naar toe bladert.
arnoldl Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Geplaatst: 13 mei 2008 hmmm dat is nou jammer zeg.... en er zijn waarschijnelijk geen tools om de .meta te converteren naar een recordings.epl ? die zou ik dan via bv een cronjob kunnen draaien. thnks
arnoldl Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Geplaatst: 13 mei 2008 bedoel je trouwens dat je de e1 opnames wel op de e2 ziet staan in de opname lijst(dus niet bestanden lijst) ...maar dan met verkorte naam ??
Gast pieterg Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Origineel bericht van: arnoldl bedoel je trouwens dat je de e1 opnames wel op de e2 ziet staan in de opname lijst(dus niet bestanden lijst) ...maar dan met verkorte naam ?? e2 negeert de recordings.epl, en laat gewoon de volledige filenames zien. (volgens mij ook onder de video knop, niet alleen in de mediaplayer)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen