Gast djee Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 HI guys, ik heb net mijn schoteltje aan de muur gehangen, triax 88 cm, multiblock houder, 4 X chess II quad lnb's 4 x disecq johannson. Nu heb ik reeds een kathrein 910 besteld, die komt er binnen kort aan...maar ik zou graag intern een serverke plaatsen om dan mijn tv vlaanderen kaart te sharen intern nu is mijn vraag : neem ik een 500 + neem ik een 600 pvr de 800 HD zou ik niet nemen, is nog te vroeg om al op twee tv's hd de bekijken als je maar één tv hd kan tonen :-) dus schiet de 500 of 600 over. opnemen kan je volgens mij met de 500 en 600 gewoon op een nat server intern, dus daar zit het verschil al niet in, dus wie kan mij zeggen waarom ik een 500 of 600 moet nemen en wat de voordelen zijn? ik hoor het graag van kenners, daarom dat ik hier ben hé alle, ik hoor het wel van de dreambox gebruikers onder jullie. greetz Djee
Bram1nat0r Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 De 500 heeft wat performance problemen met de netwerk interface. Hierdoor zijn opnames via netwerk niet flawless. Ik weet niet of deze problemen zijn opgelost in de 500PLUS. Hope this helps.. DM800S - DM7000S - DM500S - 2x Triax 88cm - Strong DISEcQ H-H Motor SRT DM2100 - Triax TD(S) Multiblock
Greatone Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 Origineel bericht van: Bram1nat0r De 500 heeft wat performance problemen met de netwerk interface. Hierdoor zijn opnames via netwerk niet flawless. Installeer Ngrab lite op je PC, en opnemen met een DM500 is geen enkel probleem. Opnames zijn perfect, en werkt veel beter dan onder bijvoorbeeld Cifs. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Gast djee Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 dus als ik het goed begrijp, zou de 600pvr geen slechte keuze zijn gezien de "kleine" probleempjes op de 500? alvast dikke meci voor de snelle reply. greetz Djee
Ron Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Origineel bericht van: Bram1nat0r De 500 heeft wat performance problemen met de netwerk interface. Hierdoor zijn opnames via netwerk niet flawless. Ik weet niet of deze problemen zijn opgelost in de 500PLUS. Hope this helps.. Met de 500plus werkt dat wel perfect. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen