Gast b@nzo Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Als ik een DVD kopieer naar de harddsik van mijn dreambox 600 met PLI image, speelt hij wel het beeld, echter mis ik het geluid. Ditzelfde probleem heb ik op een dreambox 7025. Ik heb gezocht (mnisschien niet goed genoeg) echter ik kan niets over vinden. Het zijn dus GEEN ISO's die ik speel. Wie weet raad?
Gast RuKo Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Ik heb hier ook enkele dvd's die alleen maar via de optische (AC3) uitgang en niet via scart het geluid uit stuurt . Probeer eens een andere DVD ?
Gast b@nzo Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Heb er reeds 2 geprobeerd. Zal nog eens op zoek gaan naar een andere.
Harley Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Geluid is weer net waar ik geen problemen mee heb, plug-in speelt bijna de helft van de collectie niet af, en wat er wel afspeelt blijft wat schokken. VU+ Duo2 - PrismCube
kapoentje Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Als een DVD alleen maar AC3 geluid bevat kan de Dreambox geen gewoon geluid weergeven. Deze DVD kan je wel afspelen door te streamen van af je computer waarbij VLC het AC3 geluid omzet naar MP3 geluid. Zoek eens op VLC frontend.
Gast Sjaaky Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Hoe ac3-tracks worden afgespeeld bij de dvdspeler op de dm7025 is afhankelijk van of liba52 is geinstalleerd of niet. Als deze geinstalleerd is wordt het geluid geconverteerd. Het geluid is dan beschikbaar in stereo op de scart, de tulp uitgang en de optical out (maar niet meer als ac3). Als deze niet geinstalleerd is, is het geluid alleen als ac3 beschikbaar op de optical out. Zo werkt het hier iig. De meeste dvd's werken bij mij gewoon goed. Alleen bij Pulse van Pink Floyd kan ik niets doen in het hoofdmenu. Weten jullie wellicht wat de overeenkomsten/verschillen zijn tussen de dvd's die het wel of niet doen? Denk daarbij aan: alleen dts of ac3 soundtrack aanwezig, meerdere angles, nog voorzien van css, etc..
Pino Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Welke plugin wordt er gebruikt jongens? Triax 78 Multiblock
Gast b@nzo Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 Sorry voor de late reactie. Dreamdvd (0.82a) is de plugin welke ik geinstalleerd heb.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen