Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: justafriend
Origineel bericht van: nlrela
Welke harddisks passen in de 800 (alleen de 9.5mm of ook degene met een dikte van 12.5mm) ?

Gisteren geprobeerd en past goed. De disk zit strak tegen het metalen lipje voor de bevestiging van het frontje aan, maar dat is geen probleem, alleen wat priegelwerk (middelste schroefje eerst vastmaken, dan heb je nog een klein kantelmoment).
500GB is ruimte voor 50 HD films.

Welke dikte heb je?

Gr,
BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Gast Cruzy2000
Geplaatst:
Origineel bericht van: Alphasat
All,

Zullen die HDD geen problemen geven qua warmte?
De ontvanger is nu al zo warm?

Alphasat.

Er staat een instelbare timeout op, als de disk niet in gebruik is schakelt ie uit. Warmteontwikkeling verschilt per disk, zoeken op reviews levert wel e.e.a. op. Neem een 5400 toeren exemplaar en geen 7200 toeren, scheelt ook weer warmte.
Geplaatst:

Welke zal ik ziezen?

Samsung SpinPoint M80, 160 GB, 8 MB, 5400 RPM,

Western Digital Scorpio, 160 GB, 2 MB, 5400 RPM,

Seagate Momentus 5400.3, 160 GB, 8 MB, 5400 RPM,

Die 2MB buffer zal dat nog wat uitmaken?

*** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***
  • 4 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: -Neo-
Past bij mij ook prima. Een 160Gb interne sata 2.5". Koste slecht EUR60

Ik heb wel een issue wanneer ik voorruit wil spoelen: Tot 8x speolt hij door, vanaf 16x niet, dan hangt hij. Hebben jullie daar ook last van?

Ik heb ook het probleem dat die bij 16x vooruit spoelen hangt. Weet iemand waar dit aan ligt?

Groeten Pizzaman.

-----------------

DM800HD-SE, Philips 7072, Wavefrontier T90 wokje.

Geplaatst:

Hangt er vanaf of je de meeste performance wilt of het laagste stroomverbruik en dus warmteontwikkeling. Is dat laatste het geval neem dan de Seagate Momentus 5400.3 die bovendien erg stil is. Wil de de beste performance dan is de Western Digital Scorpio een goede keus maar dan zou ik wel een recentere versie nemen zoal bijv de WD2500BEVS.

Hitachi zou je ook nog kunnen overwegen. Zie artikel:

http://www.storagereview.com/Hitachi250WD320.sr?page=0%2C5

DeDream

Geplaatst:
Origineel bericht van: BushWhacker
Origineel bericht van: justafriend
Origineel bericht van: nlrela
Welke harddisks passen in de 800 (alleen de 9.5mm of ook degene met een dikte van 12.5mm) ?
Gisteren geprobeerd en past goed....
500GB is ruimte voor 50 HD films.
Welke dikte heb je?

Beetje laat, vraag even niet gezien/verwacht.
Het is een 12,5mm Hitachi, volgens mij zijn er op dit moment geen 500GB harddisks die dunner zijn dan 12,5mm en 9,5mm past natuurlijk altijd.
En de temperatuur niet echt een probleem (je moet er alleen geen DM600 bovenop zetten, want dan kan je er een eitje op bakken).

Dreambox DM8000HD, DM800HD, DM600, Gibertini OS150 + H-2-H Jaeger SMR-1224 + VBox II, WaveFrontier T90.

Geplaatst:

Heb hier een hitachi 3,5 inch e-sata disk aangesloten met een aparte 12 v voeding. Onder gemini wordt deze wel herkend maar ik kan niet opnemen en ook niet formatteren. Iemand ervaring hier mee?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen