Gast Martines Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Ik kan een db7020 overnemen van iemand. Nu heb ik hem aangesloten op mijn draaibare set om even uit te testen of hij het goed doet. Alles werkt perfect, alle satelieten en kanalen vind hij netjes, Alleen op het moment dat ik naar een kanaal zap, dan stoort hij in het begin heel erg. Schokkend beeld, blokken, etc.. na een poosje (seconde of 30) wordt het meestal pas stabiel. Als hij eenmaal goed beeld heeft. en ik ga de netwerk kaart belasten (overzetten van settings bijvoorbeeld) dan gaat het beeld ook haperen. Zijn dit bekende problemen? Weet iemand een oplossing? Er staat trouwens de nieuwste Pli-iolite image op momenteel.
Ome Merde Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 hoe kijk je ? middels een internetshare of via een kaart en met welke emu ? merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 22 mei 2008 Geplaatst: 22 mei 2008 hmmm, dan zou ik hem "even" opnieuw flashen, of een andere lijst proberen ... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen