Satfreaked Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 Ik heb een DB600 waarvan ineens het geluid het niet meer van doet. Nu is alles nagekeken van kabels en dat is oke. Nu heeft ie een HDtje erin en is erg warm maar zou dat een oorzaak kunnen zijn. ??? Satfreaked.
Gast Cobus R Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 heb je de audio toets al geprobeert ? en of de mute toets op je ab ?
Satfreaked Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Geplaatst: 23 mei 2008 Hd eruit gehaald en hij doet het weer. Die was ook erg heet... ????? Satfreaked.
Henksat Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 Origineel bericht van: Satfreaked Hd eruit gehaald en hij doet het weer. Die was ook erg heet... ????? Had je hem wel goed aangesloten? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Satfreaked Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Geplaatst: 23 mei 2008 Ja hij heeft het 6 weken gewoon gedaan. Alleen niet de Hd die deed niks en moest nog geformateerd worden kreeg ik net als bericht op me vraag op dit forum., maar dat zal er toch niks mee te maken hebben. Maar de Hd was wel erg heet, en voordat we hem eruit haalde hebben we even de stroom eraf gedaan en toen deed ie het 10 min en daarna weer geen geluid en toen haalde we de HD eruit. Mijn gevoel zegt iets te warm geworden ????? Satfreaked.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen