robino Geplaatst: 24 mei 2008 Geplaatst: 24 mei 2008 Welke voeding kun je gebruiken als je een 3.5 harde schijf gebruikt op een dreambox 800,ik wil dit doen omdat de dreambox zo warm wordt.
Gast Deevie Geplaatst: 24 mei 2008 Geplaatst: 24 mei 2008 Een harde schijf in zo'n speciaal frame steken waar een externe voeding wordt bijgeleverd.
robino Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Geplaatst: 24 mei 2008 Dat ken ik niet heeft u er een vb.van hoe dat er uit zie.Een voeding van een computer gaat dat er niet mee.
robino Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Geplaatst: 25 mei 2008 Heeft iemand dat al geprobeerd met een voeding uit een computer of lukt dat niet.
The Greenery Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Deevie bedoelt een externe e-sata hardeschijf.
Gast Deevie Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Origineel bericht van: The Greenery Deevie bedoelt een externe e-sata hardeschijf. Ja, zo'n schijf, maar je kan ook het frame apart krijgen, zonder harde schijf in. Momenteel heb ik het zo opgelost omdat die 2,5 inch schijfkes nog redelijk kostelijk en aan de kleine kant nog zijn.
Laverda Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 google eens op "externe behuizing" AND esata Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen