Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Nabilo Enigma2 Black Hole Nabilo Enigma2 Black Hole - DM7025 We will all fall deep inside the Black Hole...there is no way out Enigma2 version date: 25 May 2008 Openvpn Kernel module support included. Openvpn fully embedded in graphic interface. Default Skin : Army Niro Alternative Skin : Porto Invader Main Function Keys Button 1xOK = Light Info Skin Button 2xOK = Extra Info Skin Button Blue = Nabilo Blue Panel Button Blue-Long-Push = Extensions Button Green = Nabilo Green Panel Button Green-Long-Push = Subservices Button Red = Start Record Button Yellow = Time Shift Addons Dedicated Addons Server Download and install additional packages from Nabilosat server Infobar/OSD NEW Introducing Analogic Clock to Enigma2 Channel Orbital Position Advanced Tuner Info: Sr Freq Pol Fec Signal SNR, AGC, BER Infobar Picons LCD/OLED Picons Advanced EMU information Nabilo Panels features 1) Blue Panel Setup OSD Settings Fast Plugin Settings Inadyn Settings Swap File Settings Hard Disk Setup OpenVPN Panel Samba/Cifs Panel Telnet Panel FTP Panel Info CCcam Info Memory Info Available Space Processes Service Info Enigma2 Settings About Save Select/Start/Restart EMU 2) Green Panel Shoutbox Fast Plugin Addons Addons Download Manager Manual Install Nab packages Manual Install IPK packages Addons Uninstall Panel Nabilosat Statistics Scripts Many thanks to the Beta Testers Team Black33, ^^Corrado^^, Maximo II, Matrix10, Porto, Nabilo, Army, Piefav, Franzjuve, Willow, MaxZ4, DeepDiver For multiboot use, Nabilosat Team reccommends Oozoon as your choiche for flash image. This image does not contain any keys or softcams inside. The following are screenshots are taken from the default Army Niro Skin Nu overal te Downloaden >>NABILO-SLIDE SHOW<<
sc104 Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 niks mis mee werkt als een speer we teste verder . goed werk nabilo-sat . sc
allez l'om Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 dan zal de versie voor de 800 wel niet lang op zich laten wachten Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast Wigwam Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Kan iemand me zeggen waar de "AUTOMOUNT" in deze image te vinden is?
Gast AZtv Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Ik krijg het nergens gedownload, iemand een hind ?
GVW1 Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Misschien bij Nabilo zelf Even googelen en je bent er Groeten, GVW
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Nabilo heeft een ledenstop . Op http://www.sat-industry.net staat die in de nabilo Sectie
Gast AZtv Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 wat een ge.... om een image te downloaden ! Aangemeld op satind.... maar nergens een directe download link van deze image. Lekker handig ook ! gaat bij Gemini een stuk makkelijker
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Ik denk dat je eerst beter moet kijken
El_Bandito Geplaatst: 31 mei 2008 Geplaatst: 31 mei 2008 Ben al een tijdje aan het zoeken, waar je in het menu kunt selecteren waar de image de picons moet zoeken. Ik krijg ze niet werkend, staan bij mij op de CF kaart. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
jph Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Origineel bericht van: El_Bandito Ben al een tijdje aan het zoeken, waar je in het menu kunt selecteren waar de image de picons moet zoeken.Ik krijg ze niet werkend, staan bij mij op de CF kaart. Al eens geprobeerd om deze op de hd te zetten en misschien dat het dan werkt. Heb hett nog niet geprobeerd maar zou kunnen werken. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Bambike Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: El_Bandito Ben al een tijdje aan het zoeken, waar je in het menu kunt selecteren waar de image de picons moet zoeken. Ik krijg ze niet werkend, staan bij mij op de CF kaart. Bij mij staan picons ook op CF en hebben allemaal de channel reference als naam en werken perfect Een voorbeeld: één van TV Vlaanderen heeft als naam: 1_0_1_31E7_45C_35_C00000_0_0_0.png BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
FeReNGi Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Eventjes geupload voor mensen met geen toegang : http://r apidshare.com/files/119841614/NabiloSatBlackHole.rar Spatie weglaten ! Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen