Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Mis ik iets, of klopt het dat de NL HD uitzendingen (NGC, Discovery) NIET in DD5.1 uitzenden ?

Op de kabel (UPC) komt naar mijn weten in ieder geval Discovery wel binnen met DD5.1.

Ik heb mn DM800 aangesloten met een optische toslink op mn DD5.1 receiver.

Thx,

Bram

DM800S - DM7000S - DM500S - 2x Triax 88cm - Strong DISEcQ H-H Motor SRT DM2100 - Triax TD(S) Multiblock

Geplaatst:

Nja, de verhouding HD beeld vs DD5.1 is enorm. Voor de bandbreedte hoeft CanalDigitaal het niet te laten, zou je denken. Dat is m.i. te verwaarlozen.

Weet iemand HD zenders die WEL in DD5.1 uitzenden ?

DM800S - DM7000S - DM500S - 2x Triax 88cm - Strong DISEcQ H-H Motor SRT DM2100 - Triax TD(S) Multiblock

Geplaatst:

De technische voorbereiding voor het 5.1 audiosignaal zijn al op de HD-transponder in voorbereiding.... Scan de transponder maar eens in en zie. Er is wel nog geen geluid. Dat duurt nog ff.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
De technische voorbereiding voor het 5.1 audiosignaal zijn al op de HD-transponder in voorbereiding.... Scan de transponder maar eens in en zie. Er is wel nog geen geluid. Dat duurt nog ff.

Gisteren was er op NG HD toch al het 5.1 geluidsspoor actief.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen