El_Bandito Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Sinds gisteren een IP conflict gehad. Een 2e laptop wifi online gezet, en toen viel de internet verbinding weg bij de dreamBox die via een Netgear Netwerkadapter in het stopcontact is verbonden. Handmatig een nieuw IP adres gegeven aan de DB. DB heeft weer internet verbinding. Helaas kan ik via de webbrowser niet meer in de DB geraken. Via DCC geen problemen. Wat zie ik over het hoofd ? Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
arie kanarie Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Misschien een Firewall (ander IP) grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
El_Bandito Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Geplaatst: 30 mei 2008 Normaal als je DCC opstart onder een nieuw IP nummer krijg je toch de vraag of de Firewall dit moet blokkeren ? Deze vraag of melding krijg ik niet. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen