Gast t703 Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 als ik via dreamup de box wil flashen dan loopt ie tot het eind en dan krijg ik deze foutmelding te zien No CA found by 2nd stage loader, please contact support at dream-multimedia! en als ik de dreambox 800 gewoon aanzet moet ik telkens meer dan een half uur wachten en misschien af en toe wel langere tijden er tussen anders krijg ik error in het display te zien en het rode ledje blijft continu snel knipperen als de dreambox eenmaal goed door loopt zonder problemen met error in het display te zien kan ik hem wel via mijn webbrowser flashen heeft iemand dit ook al meegemaakt met de dreambox 800 met deze dreambox moet je heel veel geduld hebben of op kunnen brengen wie weet raad met deze droomdoos
sretlow Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Ik zou deze weer ff terug brengen want dit lijkt me niet normaal. Wat bugs is ok (of eigenlijk ook niet) maar dit lijkt me geen kwestie van bugs meer. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Gast t703 Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 ik ben al bij de winkel geweest waar ie vanaf komt de box maandagavond gekocht en dinsdag al volop problemen er mee vandaag terug geweest bij de winkel wil de box zelf ook nog onder zijn handen hebben en dacht hij het wel goed kreeg maar kreeg het ook niet goed en wil de vandaag de box daar houden maar wist niet wanneer de nieuwe dreamboxen 800 weer leverbaar zijn dus ik wacht wel af wanneer ik hem kan omruilen vandaar dat ik deze vragen stel via dit forum om misschien toch nog tot een oplossing te komen zonder dat ie opgestuurt hoeft te worden ik heb al veel dreamboxen gehad maar deze is een uitzonderlijk geval met veel problemen
Simean Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Heb je hem al eens open gehad ? alles gechecked, tuner goed aangedrukt of er eens uitgehad en terug geplaatst ? Succes ! Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Gast t703 Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 ook al geprobeerd de tuner de uit gehaald en op nieuw terug geplaatst maakt niks uit ik denk dat een dreambox 800 is met een ongeluksgetal
Raphie Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 gaat lekker hierboven: Hoe sloop ik een nieuw product!!! Heren, waarom komen jullie op een form als jullie niet lezen? 1. de dm800 werkt niet met dreamup, de juiste procedure staat uitvoerig op de dream website beschreven. 2. de DM800 moet minimaal 30sec van de adapter voor een koude start, anders start hij niet door. Ik dit is op diverse plekken al uitvoerig besproken. Beiden zijn dus geen problemen, maar gebruikersfouten VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Henksat Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Origineel bericht van: Raphie Heren, waarom komen jullie op een form als jullie niet lezen? 1. de dm800 werkt niet met dreamup, de juiste procedure staat uitvoerig op de dream website beschreven. Nee jij leest lekker. De 800 is wel degelijk met de laatste Dreamup te flashen, tuurlijk gaat de browser methode handiger. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Raphie Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 oops VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Gast pieterg Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Origineel bericht van: t703 No CA found by 2nd stage loader, please contact support at dream-multimedia! Lijkt er op dat de securitychip los zit (tenminste, als hij af en toe nog wel opstart, zal de chip niet ontbreken.)
Gast t703 Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 het is telkens meer dan half uur wachten voor dat ie niet op error springt in het display maar dan loopt ie even door en dan springt ie nog in de error op het display wat ie van tevoren niet deed en nu al wel ik vindt het de grootste miskoop wie ik heb gemaakt
rai Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Als je nu meteen verwacht dat alles goed werkt, dan had je inderdaad nog even moetewn wachten met het kopen van de DM800. Dit zijn problemen die vaker voorkomen. Trouwens, om de box direct weer aan de gan te krijgen: Power eruit en meteen er weer in (dus binnen 1 sec).
Gast t703 Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 dat werkt hier niet ook al ben je sneller dan 1 seconden dan krijg je helemaal niets meer te zien op het display dus dat verhaal dat klopt niet van je deze ervaring heb ik al met dit droomdoosje
knakker Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Die problemen die jij tegenkomt herken ik niet. Ik heb nog nooit error in het schermpje gezien. Als de voeding eraf gaat, even een paar seconden wachten en hij start weer keurig op zoals het hoort. Ik denk dat je beter kan stoppen met zoeken naar een oplossing. Want ik begrijp dat je er behoorlijk genoeg van begint te krijgen. Zo snel mogelijk omruilen dat ding want hij is volgens mij echt niet goed. Overigens flash ik alleen maar via de webinterface. Dreamup gebruik ik echt alleen maar op een DM7000 of een DM500.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen