Ga naar inhoud


AB Samsung DCB-H360R werkt niet meer goed


HAL2001

Aanbevolen berichten

Heel raar. De afstandsbediening van mijn Samsung DCB-H360R werkt niet meer goed. Ik kan er niets meer mee in combinatie met de decoder. Natuurlijk heb ik alle voor de hand liggende dingen al geprobeerd. Batterijen, stroom er af, knopje TV en STB indrukken e.d. Het vreemde is dat de AB (als ik TV heb ingedrukt) wel mijn TV kan bedienen. Dus echt kaduuk is hij niet.

 

Iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: HAL2001
Origineel bericht van: dirk28
heb je ook al geprobeerd ,om de baterijen uit de a.b te halen
ongeveer een kwartier.
en daarna weer terug te plaatsen?
wil soms wel eens helpen


Ga ik doen....


Helaas.... Werkt ook niet....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Blackout
Koop gewoon een nieuwe afst. bediening zou ik zeggen.
Er is een website die verkoop van ALLE merken voor 15,- een vervanger.


Lezen.....
De AB werkt. Het is de ontvanger die er niet meer op reageert....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alleen ervaring met de HDD Digitale C PVR van Samsung.

 

Deze TV en STB en Radio/TV knoppen zijn echter zo klein en liggen vlak naast elkaar, in mijn geval, dat het mogelijk is om de ene i.p.v. de andere in te drukken. Kijk dus goed dat je wel degelijk de juiste knop indrukt, mochten die AB's op elkaar lijken!

 

 

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hoeba
Heb alleen ervaring met de HDD Digitale C PVR van Samsung.

Deze TV en STB en Radio/TV knoppen zijn echter zo klein en liggen vlak naast elkaar, in mijn geval, dat het mogelijk is om de ene i.p.v. de andere in te drukken. Kijk dus goed dat je wel degelijk de juiste knop indrukt, mochten die AB's op elkaar lijken!



En ook die fout is niet gemaakt uiteraard. Maar dat stond al in het originele bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HAL2001
Heel raar. De afstandsbediening van mijn Samsung DCB-H360R werkt niet meer goed. Ik kan er niets meer mee in combinatie met de decoder. Natuurlijk heb ik alle voor de hand liggende dingen al geprobeerd. Batterijen, stroom er af, knopje TV en STB indrukken e.d. Het vreemde is dat de AB (als ik TV heb ingedrukt) wel mijn TV kan bedienen. Dus echt kaduuk is hij niet.

Iemand een oplossing?


De infrarood ontvanger kan ook "gedeeltelijk " defect zijn, dat is mijn ervaring.
dan doen een aantal toetsen het wel en een aantal niet !

Maargoed sucses.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de digitale Samsung C PVR is ie juist de TV functies regelmatig kwijt, zonder dat de batterij van de AB er uit is geweest.

Even opnieuw de AB programmeren met de juiste code en de TV funkties doen het weer.

In dit geval dus net andersom, weet niet of en hoe je de default settings er weer in kan zetten.

 

Is dus wel een fout van de AB, lijkt me!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...