sretlow Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Ik heb nu in PLi een Glassline skin. Die ziet er mooi uit maar ik mis twee dingen. ALs je in de kanalenlijst staat zie ik niet op welke sat een geselecteerd kanaal zit. Dat zou ik graag willen zien. Ik heb al zitten zoeken en vond ServiceOrbitalPosition maar dat is de positie van de huidig lopende zender. En...ik mis de progress bars in de zenderlijst zodat ik kan zien hoelang een programma al bezig is (van alle zenders in de zenderlijst). Zie ook beginnersvragen voor een screenshot. Ik dacht dat even zelf toe te voegen maar kom er niet uit. Kan iemand me op weg helpen? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Gast pieterg Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Origineel bericht van: sretlow Ik heb nu in PLi een Glassline skin. Die ziet er mooi uit maar ik mis twee dingen. ALs je in de kanalenlijst staat zie ik niet op welke sat een geselecteerd kanaal zit. Dat zou ik graag willen zien. Ik heb al zitten zoeken en vond ServiceOrbitalPosition maar dat is de positie van de huidig lopende zender. Zie de blackbox skin, daar hebben we idd onze ServiceOrbitalPosition convertor als voorbeeld ingezet. In de OSD geeft die convertor inderdaad de huidige zender, maar in de lijst pakt hij de positie van de zender die focus heeft. Citaat: En...ik mis de progress bars in de zenderlijst zodat ik kan zien hoelang een programma al bezig is (van alle zenders in de zenderlijst). Zie ook beginnersvragen voor een screenshot. Ik dacht dat even zelf toe te voegen maar kom er niet uit. Kan iemand me op weg helpen? Dat is 'ietsje' meer werk. En ik weet niet of de convertor die de service positie omzet ook al geschikt is om in de servicelist te werken (zoals we bij ServiceOrbitalPosition gedaan hebben)
sretlow Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Geplaatst: 30 mei 2008 Het gaat dus om de progress bars achter de huidige uitzending.: ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
metoo Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 ja, had ik op de 500 ook zo, prachtige optie vind ik dat is erg handig. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
metoo Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Als je op de blauwe knop drukt (multi epg) heb je de progressbars. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
sretlow Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Geplaatst: 30 mei 2008 Is dat zo? Bij mij niet hoor. Welke skin heb je dan? Welke dreambox en welke image erin? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen