sretlow Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Ik wil wel wat gaan experimenteren met andere images maar ik zou graag de image zoals ie nu is gewoon weer terug kunnen zetten als ik klaar ben met uittsten van andere images. Kan dat? Ik kan wel bij plugins een backup maken maar dat is alleen maar van bepaalde gedeeltes. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
thedopeman Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Met Barry Allen kan dat. En Gemini heeft ook zo'n plugin, maar die werkt alleen met Gemini. ========================= 2X Droomdoos 8000HD - 1TB & 1.5TB
rai Geplaatst: 31 mei 2008 Geplaatst: 31 mei 2008 In Gemini op de 800 zit het er ook niet meer in. Enige optie is via het Plug-in scherm en dan voor backup kiezen. Je moet alleen wel 4 keer het appart doen. En dan nog zit niet alles erin. (Keys neemt hij b.v. niet mee).
thedopeman Geplaatst: 31 mei 2008 Geplaatst: 31 mei 2008 Origineel bericht van: rai In Gemini op de 800 zit het er ook niet meer in. Enige optie is via het Plug-in scherm en dan voor backup kiezen. Je moet alleen wel 4 keer het appart doen. En dan nog zit niet alles erin. (Keys neemt hij b.v. niet mee). . Hier kun je je flash mee back-uppen ========================= 2X Droomdoos 8000HD - 1TB & 1.5TB
rai Geplaatst: 31 mei 2008 Geplaatst: 31 mei 2008 En heb ik dan een backup waar alles inzit? Dus ook keys, zenders, zelf installed scripts, binaries? Ik zie dat hij bezig is in een dir. Echter, als hij klaar is heb ik een nfi file van 0 bytes. Vast niet goed gegaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen