jeejee99 Geplaatst: 31 mei 2008 Geplaatst: 31 mei 2008 Ik heb weer eens wat. Ik zie maar 5 posities in mijn afstemmingslijst. Die zie je als in rotor instellingen zit en kiest voor afstemmen. Ik zie alleen maar 23,5 / 28,2 /19,2 / 13,0 en 0,8w. Ik kan dus niet de andere satelieten afstemmen. Als ik ga kijken bij mijn tuner settings en ik kies voor geavanceerd dan krijg ik wel alle satellieten te zien. Wie weet welk bestandje ik moet aanpassen. Het is niet satelites.xml denk ik wat daar staan alle sat's wel in. Wie weet raad?? Ter info, Ik gebruik PLI met Henksat settings Groeten, jeejee99 Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.
TiviT Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 hmm ik had in het begin ook zo iets. Heb toen een automatische scan gedaan en daarna de settings lijst van henksat geladen. Daarna had ik weer alle satellieten om te kiezen. *** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***
jeejee99 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Geplaatst: 2 juni 2008 Ik ben er nu ook uit. Bij de tuner heb ik alle sats die ik wil ingesteld. En daarna een herstart gedaan. Nu zie ik bij afstemmen wel mijn sats. Hoera blij moment. see ya, Jeejee99 Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen