DIY Geplaatst: 1 juni 2008 Geplaatst: 1 juni 2008 Hallo iedereen, Er is enorm veel te lezen over multifeeds (icm 78cm schotels), maar ik kom er nog steeds niet uit. Alle onderwerpen over (Triax) multifeeds gaan over 4 lnb's, ik heb een Triax multifeed voor 2 lnb's. Geldt voor mijn multifeed hetzelfde als voor die voor 4 lnb's? In principe biedt de Astra 2 voor mij de belangrijkste zenders, maar ik wil ook de CD kanalen op Astra 1 weer kunnen kijken. In andere satellieten ben ik niet zo geïnteresseerd. Zijn er mensen die ervaringen kunnen delen, of liever, die uitkomst kunnen bieden bij mijn probleem? Ik zit momenteel dus met een multifeed voor 2 lnb's, een Triax 78, uitgericht op Astra 2, maar geen of onvoldoende signaal van Astra 1. Ik wil niet een zoveelste draad starten over hetzelfde onderwerp, maar omdat ik niet zeker weet of er verschil tussen de multifeeds (wb aantal lnb's) bestaat, bij deze toch. Als ik hetzelfde tewerk zou moeten gaan, kan deze natuurlijk op slot. Alvast bedankt voor de feed back! Inverto IDL7000m, 2* Inverto twin-LNB, 2* Triax 2-1 DiSEq, Triax78, Triax64 (niet opgesteld)
DIY Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Geplaatst: 1 juni 2008 Multifeeds blijken hetzelfde te werken. Om de schotel ook de Astra 1 te laten zien, moest ie iets dichter naar de rand van het balkon. Ik denk dat ik er al iets te lang mee bezig geweest was en daardoor de voor de hand liggende oplossing niet zag
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen