Ptje Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Weet iemand of er al iets is om van een geconfigureerde Dm800 een kopie te trekken van de image. Ik ben wat met scripts aan het frotten, maar het gaat nogal eens een keer fout en moet ik weer met lege image beginnen. Zou leuk zijn als ik met wat werkt weer zou kunnen starten. Iemand iets gevonden ?
oudeis Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Barry Allen schijnt het te kunnen. Sowieso wel handig als je met development bezig bent, heb hier zelf ook PLi in de flash, en mijn eigen prutsels in de multiboot. - Ruud
Ptje Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Geplaatst: 2 juni 2008 Dat had ik al gevonden. Ik ben alleen niet zo`n fan van multyboot. Toch bedankt voor je tip.
oudeis Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Je zou eens kunnen kijken naar wat BA doet, dan weet je meteen hoe je het zelf zou kunnen doen. Met een beetje geluk is het een kwestie van een paar van BA's scripts en zijn tooltjes iets anders aan elkaar plakken. Dan hoef je daarna BA niet eens te installeren om die backup te maken, je eigen BA samenraapsel is dan voldoende. - Ruud
DeBeek Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Je zou het bestandje in de bijlage kunnen proberen. werkt prima op de 7025 en zou volgens het readme file ook op een 800 moeten werken. Maakt een complete Flash backup die je ook zo weer terug kan zetten.
Mic Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: Ptje Dat had ik al gevonden. Ik ben alleen niet zo`n fan van multyboot. Toch bedankt voor je tip. Je bent niet verplicht om de multiboot functionaliteit te gebruiken.
cellie Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Mic geeft wat mij betreft het goede antwoord. Installeer BA en maak een kopietje. Gebruik wel of geen multiboot. Overigens kun je ook nog Wally West aan Barry Allen toevoegen. Daarmee gebruik je ook de juiste kernel en drivers als je BA multiboot gebruikt. Klinkt ingewikkeld, maar dat is het niet. Installeren, klaar. Threads daarover zijn wel te vinden op IHAD. Assumption is the mother of all fuckups
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen