Gast Satellite Europe Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Heeft iemand ooit Netcaster aan de praat gekregen op de DM800? Ik heb deze plugin al via div. images (online) proberen te installeren , maar 't lijkt erop dat die bepaalde dependencies niet kan vinden. Ik heb 't ook al handmatig via Ipkg geprobeerd, maar die kan 'm niet eens downloaden.
Gast Torchwood Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Nee, ik ook niet en ik vind het erg jammer dat het PPanel voor radiostreams niet gebruikt kan worden. Vanuit Pli werd aangegeven dat het plugins van derden zijn waar zij geen invloed op hebben. Ik vind het dan weer wel vreemd dat er ongeteste plugins voor de gebruikers online worden gezet.
Gast pieterg Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Origineel bericht van: Torchwood Ik vind het dan weer wel vreemd dat er ongeteste plugins voor de gebruikers online worden gezet. Ach, er glipt wel eens wat tussendoor. Je kunt niet altijd alles 100% testen, zeker niet als nog bijna niemand een 800 heeft.
Gast Satellite Europe Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Het vreemde is wel dat 't voorheen op de DM7025 wel gewerkt heeft. Ik heb 't zelfs voor de zekerheid op div. CVS images geprobeerd, maar blijkbaar missen die ook enkele dependencies.
Gast pieterg Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Origineel bericht van: Satellite Europe Het vreemde is wel dat 't voorheen op de DM7025 wel gewerkt heeft. Klopt, daarom hadden we het ook nog niet gemerkt. Probleem is gevonden, fix is gemaakt, en is 'upstream'. Nu wachten tot hij doorgevoerd is.
Gast Satellite Europe Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Hee, da's goed nieuws! Ben je toevallig lid van PLi of zo?
Gast pieterg Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Origineel bericht van: Satellite Europe Hee, da's goed nieuws! Ben je toevallig lid van PLi of zo? Goed geraden
Gast Satellite Europe Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Nee, helaas loopt de installatie nog steeds stuk.
Gast pieterg Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Origineel bericht van: pieterg Probleem is gevonden, fix is gemaakt, en is 'upstream'. Nu wachten tot hij doorgevoerd is. We wachten inderdaad nog steeds
Gast pieterg Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 fix is geaccepteerd, gst-plugin-neonhttpscr staat online
Gast Satellite Europe Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Thanks! Ik ga 't gelijk uitproberen, zodra ik thuis ben. Als 't goed werkt dan heb ik eigenlijk geen reden meer om terug te gaan naar Gemini.
Gast Satellite Europe Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Harstikke mooi, hij loopt! Blijkbaar mistte die toch 'n aantal belangrijke libs, want hij moest behoorlijk wat installeren. Nu is de DM800 zowat compleet wat software betreft
Gast Torchwood Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Kan je zelf ook streams toevoegen? Wordt de lijst extern bijgehouden? Ik kan geen bestandje vinden met een lijst van streams.
Gast Satellite Europe Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Als je update kiest (zo uit het hoofd) krijg je de lijst met alle shoutcast stations. Via de menu knop kan je je favorieten toevoegen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen