Ga naar inhoud

iemand ooit Netcaster aan de praat gekregen ?

Aanbevolen berichten

Gast Satellite Europe
Geplaatst:

Heeft iemand ooit Netcaster aan de praat gekregen op de DM800? Ik heb deze plugin al via div. images (online) proberen te installeren , maar 't lijkt erop dat die bepaalde dependencies niet kan vinden. Ik heb 't ook al handmatig via Ipkg geprobeerd, maar die kan 'm niet eens downloaden.

Gast Torchwood
Geplaatst:

Nee, ik ook niet en ik vind het erg jammer dat het PPanel voor radiostreams niet gebruikt kan worden. Vanuit Pli werd aangegeven dat het plugins van derden zijn waar zij geen invloed op hebben. Ik vind het dan weer wel vreemd dat er ongeteste plugins voor de gebruikers online worden gezet.

Gast pieterg
Geplaatst:
Origineel bericht van: Torchwood
Ik vind het dan weer wel vreemd dat er ongeteste plugins voor de gebruikers online worden gezet.

Ach, er glipt wel eens wat tussendoor. Je kunt niet altijd alles 100% testen, zeker niet als nog bijna niemand een 800 heeft.
Gast Satellite Europe
Geplaatst:

Het vreemde is wel dat 't voorheen op de DM7025 wel gewerkt heeft. Ik heb 't zelfs voor de zekerheid op div. CVS images geprobeerd, maar blijkbaar missen die ook enkele dependencies.

Gast pieterg
Geplaatst:
Origineel bericht van: Satellite Europe
Het vreemde is wel dat 't voorheen op de DM7025 wel gewerkt heeft.

Klopt, daarom hadden we het ook nog niet gemerkt.
Probleem is gevonden, fix is gemaakt, en is 'upstream'. Nu wachten tot hij doorgevoerd is.
Gast Satellite Europe
Geplaatst:

Hee, da's goed nieuws! Ben je toevallig lid van PLi of zo?

Gast pieterg
Geplaatst:
Origineel bericht van: Satellite Europe
Hee, da's goed nieuws! Ben je toevallig lid van PLi of zo?

Goed geraden smile
Gast Satellite Europe
Geplaatst:

Nee, helaas loopt de installatie nog steeds stuk.

Gast pieterg
Geplaatst:
Origineel bericht van: pieterg

Probleem is gevonden, fix is gemaakt, en is 'upstream'. Nu wachten tot hij doorgevoerd is.

We wachten inderdaad nog steeds
Gast pieterg
Geplaatst:

fix is geaccepteerd, gst-plugin-neonhttpscr staat online

Gast Satellite Europe
Geplaatst:

Thanks! Ik ga 't gelijk uitproberen, zodra ik thuis ben. Als 't goed werkt dan heb ik eigenlijk geen reden meer om terug te gaan naar Gemini.

Gast Satellite Europe
Geplaatst:

Harstikke mooi, hij loopt! Blijkbaar mistte die toch 'n aantal belangrijke libs, want hij moest behoorlijk wat installeren. Nu is de DM800 zowat compleet wat software betreft laugh

Gast Torchwood
Geplaatst:

Kan je zelf ook streams toevoegen? Wordt de lijst extern bijgehouden? Ik kan geen bestandje vinden met een lijst van streams.

Gast Satellite Europe
Geplaatst:

Als je update kiest (zo uit het hoofd) krijg je de lijst met alle shoutcast stations. Via de menu knop kan je je favorieten toevoegen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen