Gast coldantrax Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Hallo beste Satmensen! Ik heb maandag een Dreambox 600 gekocht, nadat ik een tijdje had ge-experimenteerd met de DboxII. Zalig toestelletje in samenwerking met een Technisat Multytenne. Maar nu, ik wou er eens een andere image op flashen, en omdat ik geen geduld had om me een nullmodem kabel te gaan kopen dit weekend vond ik het volgende op het net voor de DB600 Citaat: 1. Find the IP of your dreambox: MENU-->SETUP-->EXPERTSETUP-->COMMUNICATION SETUP 2. log into your pvr 600 with telnet: open xxx.xxx.xxx.xxx (the ip of your dreambox) Enter the following commands: 3. mount /boot -o remount,rw 4. rm /boot/* 5. reboot Naar nu... Ik geraak dus niet in de web interface als ik mijn ip adres intyp. Als ik via telnet inlog krijg ik wel nog een menu. Maar hierin kan ik niet veel aanpassen. Weet iemand misschien hoe ik terug mijn Dreambox op het rechte spoor krijg? Jullie zijn alvast heel erg bedankt! Groetjes en veel veel dank van een groene beginner ;-) ColdAntrax
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen