Ga naar inhoud

[all] Kanaal wijzigen ivm motor op hoofd ontvanger

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb op mijn DM500 een PPanel plugin gemaakt waarmee ik kan switchen naar bepaalde satellieten. Ik had namelijk het probleem dat als ik boven op mijn DM500 aan het kijken was ik niet van satelliet positie kon wisselen aangezien de DM800 (toen DM7000) beneden de schotel stuurt.

Nu heb ik een Ppanel plugin gemaakt die je kunt starten en waarbij je een keuze kunt maken welke satelliet je wilt kijken. Dan stuurt de plugin de 800 aan die dan van kanaal en dus ook van satelliet veranderd. Als iemand interesse heeft wil ik deze wel posten. Ik heb er 1 voor het bedienen van de DM7000 en voor het bedienen van de 800. Maar waarschijnlijk werken ze ook wel op andere boxen. Je moet alleen wel PLi image hebben draaien. Of je op de ontvangende box ook PLi moet hebben weet ik niet. Op de 800 moet je ook de Web authorisatie uit hebben staan. Op de 7000 hoeft dat niet aangezien je dan in de plugin kunt aangeven welke wachtwoord gebruikt moet worden.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Gast Lottemans272
Geplaatst:

Hoi,

Ik heb wel interesse aangezien ik ook met hetzelfde probleem zit en dan reageert de box ook nergens meer op kunnen het altijd proberen wink

Geplaatst:

Je kunt ze gebruiken. De bestanden opslaan en daarna hernoemen van txt naar xml. Ik kon namelijk geen xml file posten. Ik weet niet of ze direct werken maar als je ze opent in een editor zie je vanzelf wat je evt zelf zou moeten wijzigen. Je moet sowieso het ip adres even invullen. Als je op de 800 een Webif met wachtwoord hebt dan werkt het volgens mij niet. Bij de 7000 werkt dit weer wel als je dit tenminste invult in de xml file. Ppl lun je bij sommige images andere ip adressen toevoegen als "trusted"

Sat_Switch 800.txt

Sat_Switch 7000.txt

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen