dream-on Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Ik heb me gisteren net over de grens ook een dm800 gehaald. Heb er de hele avond mee liggen stoeien. Op het er warm worden na ben ik er tevreden over. Wat ik echter een groot gemis vind zijn de beschikbare plugins: Op een dm7020 had ik bv. Tuxweather en RSS newsreader. die had ik persoonlijk aangepast met het plaatselijkweer en news. Kan ik deze enigma 1 plugins ook op enigma 2 gebruiken? is er ook een manier om de IPK files te kunnen inzien? Ik wil graag weten waar hij de gedownloade plugins doet plaatsen grts Vu duo2 met pli
sretlow Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 RSS werkt wel. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Littlesat Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Er is een mediaplayer plugin te krijgen (zie forum van dream zelf) waar ook weerberichten in zitten... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen