Seca3 Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Kan iemand mij vertellen of ik Gbox op de juiste manier heb geconfigureerd? Mijn DB600 is uitgerust met Gemini 4.30, en ik gebruik Gbox versie 2.1b. Zo heb ik de Gbox files in het bestandssysteem zitten: Het file gbox -> /var/bin met attrib. 755 De keys -> /var/keys met attrib. 755 Het file gbox_cam.sh in /var/script met attrib. 755? Ik krig het maar niet voor elkaar om Gbox draaiend te krijgen (controle met telnet en het cmd. ps -ef | grep gbox -> geen resultaat). Ik heb een smartcard in de DB zitten maar die wordt ook niet herkend. Bij het rebooten geeft hij wel aan dat Gbox start, en ik kan de cam ook via het blue panel selecteren. Hopelijk kan iemand me wegwijs maken. Zijn er verschillen met de Gbox config. voor de DB600 en de andere modellen? CCcam 2.0.8 draait probleemloos (leest mijn smartcard). Ben benieuwd, ik ben al een paar dagen aan het proberen zonder succes! Seca3 Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
Seca3 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Geplaatst: 7 juni 2008 Probleem is inmiddels opgelost Het had niets te maken met de config, die is OK. Deze thread kan gesloten worden wat mij betreft... Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
Aanbevolen berichten