colnaco Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 dreambox vastgelopen hij geeft space invaders aan wie weet wat ik moet doen. is gekomen door een nieuwe imits der in te blaasen maar scghijnbaar iets verkeerdt gegaan. heb geprobeert om het opnieuw te doen maar krijg geen verbinding meer met de box. ook niet met de nulmodemkabel. aub beetje hulp welkom.
RS2000 Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Zie je nog wel wat op het display? Als je hem uit en weer aanzet en de knop met de pijl naar boven (of was het naar beneden?) ingedrukt houdt, krijg je dan STOP in het display?
colnaco Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Geplaatst: 11 juni 2008 nee hij geeft niks aan , naar een tijdje geeft hij space invaders aan.
arie kanarie Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Citaat: naar een tijdje geeft hij space invaders aan. Welke image zou er dan op moeten staan? want iets met space invaders, komt mij nergens bekend van voor. Of heb jij mogelijk een clone 7020 box gekocht? Geef anders de eerste 8 cijfers/letters van je MAC adres eens door (dus 00 xx xx xx) grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
colnaco Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Geplaatst: 11 juni 2008 nee is geen cloon en de box draait al 2 jaar goed. maar wou der een nieuwe 4.4.0 in doen maar is niet goed gegaan . wat ik denk dat er gebeurt is ik heb er dingen in gezet van de 7000 want die heb ik ook staan.
arie kanarie Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 dan denk ik dat er maar een optie is; Opnieuw flashen met de juiste dreamup en een nullmodem-kabel en nu wel een *.nfi erin zetten. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen