Kopernikus Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Hi, Ik heb dus het probleem dat als ik mijn DM800 nieuwe kanalen laat zoeken hij ze niet allemaal vindt, waardoor er services ontbreken uit het boeket (als ik kanalen wissen voor scannen kies, wat ik gemakkelijk vindt daar dan alle niet werkende kanalen weg zijn). Je zou zeggen dat komt omdat ik geen recente satellites.xml heb, maar die heb ik wel, aangepast met alle HD transponders (die van het Pli team van 11/05/08). Het rare is dat bv. de kanalen die hij niet vindt (want als ik meekijk scant hij de transponder wel) wel in de satellites.xml staan en als ik een manuele scan doe ik die kanalen wel vindt, maar als ik dan bv. naar de signaalmeter ga bij de vooraf ingestelde transponders krijf ik geen signaal op de transponders van de zenders die ontbreken. Bv. Scan de astra 19.2 (met wissen voor scannen) en de HD kanalen van transponder 11278V (Cyfra+) zijn verdwenen, maar dan andere HD kanalen van Cyfra+ zijn wel gebleven. Wie kan mij helpen? In bijlage mijn settingslijst (45E - 30W) voor diegene interesse hebben. Greetz, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
rai Geplaatst: 12 juni 2008 Geplaatst: 12 juni 2008 Ik had ook zo'n probleem. Heb uiteindelijk PC progje "opendvbedit" genomen. Kanalen lijst uit je box inlezen. Allee de SAT waar je probleem mee hebt kiezen en sorteren op freuqentie. Nu alle kanalen selecteren die de frequentie hebben waar je een probleem hebt. Deze deleten. Terug sturen de box in. Tenslotte handmatig een scan doen op alleen die frequentie. N uzou het WEL moeten werken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen