Gast RAS Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Hallo allen, Sinds een week een toenemende brommende/tikkende voeding. Na vanmorgen wat gefloten te hebben ( terwijl elco's allemaal heel lijken te zijn ) heeft die er de brui aan gegeven. Na opstarten dreambox alleen licht in het display zonder tekst. Geen enkele boot meer te zien... Ik denk dat ook ik getroffen ben door de goede kwaliteit voeding van de dreambox 7025 (aankoop 2006). Inmiddels een nieuwe besteld op internet. Even afwachten dus... en geluk bij een ongeluk... ik mag hier in goed overleg een nieuwe 800HD erbij aangschaffen. Dus dat gaan we dan maar eens doen... Groetjes rastar
dolphs Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Was dat buiten de garantie dan? Ik heb de box ook al eens op moeten sturen naar Lunen via de dealer, reparatie was kosteloos. Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
S_Hopper Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Voor 55 euries heb je een nieuwe voeding. Let wel op dat er verschil is tussen de voeding van de 7025S en de 7025+ (Plaats van de schakelaar). Uit- en inbouwen kost je een kwartiertje. Stuk goedkoper dan een DM800, tenzij het een excuus is om een DM800 te kopen. VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.
Gast RAS Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Jij snapt em .. mooi smoesje om een 800 voor het 108 full HD schermpje aan te schaffen.. Zetten we de 7025 wel in de slaapkamer... lang leve cccam. Voeding is idd besteld.. kan die omgezet worden... Ik laat het hier wel weten of het werkt. Groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen