Lutz Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 Ik heb zowel een Dreambox 500 als ook een Dreambox 7025+. Beide hangen aan een Quad LNB. Nu valt op, dat de 7025+ vaak blokken laat zien terwijl de 500 gewoon beeld geeft. Indien ik de 500 aan het kabel van de 7025 hang dan is het beeld gewoon goed. Zijn de ontvangers van de 7025+ slechter dan die van de 500 of is dat een defect? Ik draai op beide PLI. De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...
Gast SpiekerJozef Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 Weet niet of het van invloed is, maar heb je eindweerstanden in de niet gebruikte LNB pluggen van de quad-lnb?
Lutz Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Geplaatst: 17 juni 2008 Origineel bericht van: SpiekerJozef Weet niet of het van invloed is, maar heb je eindweerstanden in de niet gebruikte LNB pluggen van de quad-lnb? In totaal hangen er vier ontvangers aan de quad lnb. Ik heb gisteren alvast ontvanger a met ontvanger b vewisseld om te kijken, of er verschil is... De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen