Gast Samsat Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 Heb al wat gegoogled, en wat rondgezocht op het forum, maar ik kom er niet uit. Is het mogelijk om gsub onder de blauwe knop of in het menu te krijgen op een dm800 met PLI ? Met m'n 7020 was dit niet al te moeilijk aangezien deze gewoon in de softwarelijst aanwezig was. UPDATE Inmiddels gezien dat 2sub2lang op de enigma2 de aangewezen plugin is. Rest alleen nog de vraag hoe ik deze in het menu van de PLI krijg.
hemertje Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 na het installeren nestelt deze plugin zich ergens waar ie terecht komt weet ik niet ik gebruik deze plugin niet normaliter staan plugins in: - onder menu knop - plugin menu - onder blauwe knop DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast Samsat Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 ik heb zojuist geprobeerd om de plugin er in te zetten Het installeren van 2lang.ipk gaat goed, bij 2sub krijg ik de volgende foutmelding: could not find 2sub.tmp....is Python plugin running ? Ik kan de plugin inmiddels wel terug vinden in het menu
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen