martin52 Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Kan iemand mij uitleggen hoe ik een USB stick moet formateren onder Gemini 3.6?
rai Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Ben ook wel benieuwd. Tot nu toe zie ik nergens m'n stick terug als ik bij HDD setings, oid ga zoeken. Zie hem alleen met het dmesg commando dat hij gezien is.
sretlow Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Ga naar het Blue Panel en dan naar devices (beta oid). Daar zie je de stick (als het goed is) en dan kun je via ok of het menu (ff uit mijn hoofd) een aantal zaken, waaronder formateren) doen. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
rai Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 aad, daar kan ik nu de stick mounten. De picture viewer kan dan ook foto's lezen, maar de backup optie ziet de stick nog steeds niet.
opie Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Hoi, Gisteren m'n 800 opgehaald. Dus nog een hoop leren en lezen. Ik wil nu Gemini op de USB zetten. Hij herkent alleen de stick niet! Moet ik een speciaal type stick hebben? gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen