Ga naar inhoud

[800] geeft dvi-hdmi signaal aan tv om te schakelen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg het maar niet voor elkaar om de TV naar de juiste hdmi ingang te laten schakelen wanneer ik de 800 aanzet. Is het eigenlijk wel mogelijk? Gaat hier om een bravia.

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Geplaatst:

Kort maar krachtig .: Nee., shocked

Enige optie je tv uitzetten met de groene knop op de ab,

en daarmee ook weer aanzetten, normaal komt hij dan weer op de laatst gekozen ingang te staan.

Geplaatst:

grrrrrr

OK bedankt

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Geplaatst:

Op een Pana kun je via Hotelmode dit instellen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Weet iemand of dit ook mogelijk is op een Samsung Plasma (type PS 50P96FD)? ik vind het ook een ergernis om steeds naar de hdmi ingang te schakelen. De TV onthoud zelf niet waar hij voor het laatst op gestaan heeft en ik heb geen hotelmodus kunnen ontdekken in de gebruiksaanwijzing.

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Is inderdaad een behoorlijke misser van SONY. Onthoud wel het TV kanaal waar je hem op uit zet, maar als je op een AV staat en de groene knop indrukt en daarna weer aan, dan gaat hij weer naar TV. Een SHARP is gelukkig wel zo slim.

Geplaatst:

Mobieltje, dat is idd de manier om in het service menu van de Samsung te komen.maar waar welke instelling moet ik wijzigen om hem automatisch naar het laatst bekeken kanaal te laten gaan? ik heb ook de hotelmode optie gezien maar in hotelmode kom ik een 5tal opties tegen zoals op welk kanaal nummer hij moet opstarten als er op power gedrukt wordt (je kan kiezen voor 1,2 etc), met welk volume, maar geen optie voor het laatst beken kanaal,

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Ik heb ook een Samsung Plasma scherm en bij mij onthoud hij wel het kanaal wat hij het laatst gebruikt heeft. Heel apart dat dit niet op alles Samsung schermen zo is. Ik heb een PS-42Q91H. Op de afstandsbediening zit ook een knop om direkt naar hdmi te schakelen, mocht ik een 'niet-hdmi' source ervoor hebben gebruikt.

1x DM900 en 1xDM800

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen