martinbe Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 Na mijn 7025 met de laatste Geminiversie (3.60) geinstalleerd te hebben zie ik dat bij de programma-aanduiding nu ook een percentage staat vermeld? Iemand een idee hoe je dit weg krijgt? Gr. MJB HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD
Neptunus Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 EPG instellingen via blue panel en percent duration uitzetten. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
sretlow Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 Ik zou graag zien dat deze percentage worden weergegeven in de progress bar. Dus een balkje. Dat is overzichtelijker. Het lijkt me mogelijk om dit aan te passen in de skin files alleen heb ik het tot op heden niet gevonden waar ik moet zoeken. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Neptunus Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 Origineel bericht van: sretlow Ik zou graag zien dat deze percentage worden weergegeven in de progress bar. Dus een balkje. Dat is overzichtelijker. Het lijkt me mogelijk om dit aan te passen in de skin files alleen heb ik het tot op heden niet gevonden waar ik moet zoeken. Volgens mij zijn er bepaalde skins waar dat in zit, ik weet alleen zo even niet welke, iemand suggesties? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
martinbe Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Geplaatst: 25 juni 2008 Yip gevonden en uitgezet. Yhanx HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen