Gast tarlmars Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Mijn Philips tv bezit één Hdmi- en één DVI aansluiting. Gisteren naar alle tevredenheid mijn DM800 ginstalleerd. De Dm800 aangesloten met de meegeleverde dvi - hdmi kabel op mijn enige Hdmi aansluiting. De playstation3 van mijn zoon was voordien aangesloten met een HDMI-HDMI kabel doch doordat de DM800 er nu op aangesloten ligt is er geen plaats meer. Ik had het idee de playstation aan te sluiten met een gekochte HDMI - DVI kabel en aangesloten op de resterende DVI aan de tv. Doch de playstation functioneert met hoge kwaliteit maar echter zonder geluid. Ik lees dat er HDMI splitters op de markt zijn maar als ik deze koop riskeer ik dan ook dat mijn DM800 zonder geluid komt te zitten ? Iemand hiermee ervaring ?
Mic Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Ik heb een HDMI splitter met 4 ingangen en 1 uitgang. Dit werkt prima, zowel beeld als geluid.
Gast René VG Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Is geen probleem. Wees er wel zeker van dat de HDMI switch HDMI versie 1.3 ondersteund zodat je ook voor de komende jaren verzekerd ben dat eventueel nieuw te kopen apparatuur volledig werkt met de switch.
Marc put Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 OK, dan koop ik er mij eentje. Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen