Ambilight Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 hallo met bert krijg ineens vanmoregnndeze melding van mijn Dreambox 7020s en samerking met Total Commander heeft altijd prima gewerkt dit zegt Total Commander heb een plaatje er bij gedaan
Cornelia Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 Misschien heeft de Dreambox een ander IP adres gekregen doordat DHCP aangevinkt staat? Groeten, Cor DM800SE - DM500HD - Triax 78 cm - Rotor - OpenPli - CCcam
Gast SpiekerJozef Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 Probeer WinSCP eens.. gratis. Doet FTP/SFTP/SSH/SCP alles.
Ambilight Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Geplaatst: 3 juli 2008 even een correctie op het bovenste verhaal wat ik wel heb in getype Origineel bericht van: Ambilight hallo met bert krijg ineens van morgen deze melding van mijn Dreambox 7020s in samen werking met Total Commander het heeft altijd prima gewerkt zie bijlage hij doet het nog steeds
gilera1009 Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 Origineel bericht van: Ambilight hallo met bert krijg ineens vanmoregnndeze melding van mijn Dreambox 7020s en samerking met Total Commander heeft altijd prima gewerkt dit zegt Total Commander heb een plaatje er bij gedaan ik heb dat ook wel eens gehad het ligt aan de netwerk van je dreambox niet aan totalcomander je kun dan het beste de dreambox opnieuw opstartten dreambox 7025 .Rebox 9000-HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen