Gast NDS4Ever Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Gisteren bij een kennis zijn DM 800 geïnstalleerd. Wat schetst mijn verbazing bij deze Euro 10K+ televisie..... GEEN HDMI (Eeeeeeeeeks!). Alleen maar component en DVI-I. Nu wil ik een converter HDMI - DVI-I er tussen zetten. Is er iemand die weet of dit werkt qua beeld EN geluid?
mobieltje Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Origineel bericht van: NDS4Ever Wat schetst mijn verbazing bij deze Euro 10K+ televisie..... GEEN HDMI (Eeeeeeeeeks!). Alleen maar component en DVI-I. Nu wil ik een converter HDMI - DVI-I er tussen zetten. Is er iemand die weet of dit werkt qua beeld EN geluid? Er zit een DVI aansluiting (met geluid) op je DB800, of DVI-I moet weer iets anders zijn? Grts
Gast NDS4Ever Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Ja dat klopt wat je zegt. Maar ik heb de kabel al door de muur getrokken en een kabel met DVI-DVI past niet door de leiding in de muur.
mobieltje Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Ik denk niet dat iemand daar een antwoord op kan geven, verlooppluggen zijn er wel maar of die audio doorgeven? En daarbij hoe is de indeling van de DVI-plug op je B&O Beovision, heeft die wel een audio ingang? Zie ook een PM. Grts.
Gast Willem-A Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Origineel bericht van: NDS4Ever Gisteren bij een kennis zijn DM 800 geïnstalleerd. Wat schetst mijn verbazing bij deze Euro 10K+ televisie..... GEEN HDMI (Eeeeeeeeeks!). Alleen maar component en DVI-I. Nu wil ik een converter HDMI - DVI-I er tussen zetten. Is er iemand die weet of dit werkt qua beeld EN geluid? Hi, Vraagje....Kan je vriend de Dreambox 800 ook met zijn B&O afstandbediening, bedienen...?? Mvg., W.A.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen