Ga naar inhoud

[DM 800] DM 800 en Bang&Olufsen Beovision 7-40

Aanbevolen berichten

Gast NDS4Ever
Geplaatst:

Gisteren bij een kennis zijn DM 800 geïnstalleerd.

Wat schetst mijn verbazing bij deze Euro 10K+ televisie..... GEEN HDMI (Eeeeeeeeeks!). Alleen maar component en DVI-I.

Nu wil ik een converter HDMI - DVI-I er tussen zetten. Is er iemand die weet of dit werkt qua beeld EN geluid?

Geplaatst:
Origineel bericht van: NDS4Ever
Wat schetst mijn verbazing bij deze Euro 10K+ televisie..... GEEN HDMI (Eeeeeeeeeks!). Alleen maar component en DVI-I.

Nu wil ik een converter HDMI - DVI-I er tussen zetten. Is er iemand die weet of dit werkt qua beeld EN geluid?

Er zit een DVI aansluiting (met geluid) op je DB800, of DVI-I moet weer iets anders zijn?

Grts
Gast NDS4Ever
Geplaatst:

Ja dat klopt wat je zegt. Maar ik heb de kabel al door de muur getrokken en een kabel met DVI-DVI past niet door de leiding in de muur.

Geplaatst:

Ik denk niet dat iemand daar een antwoord op kan geven, verlooppluggen zijn er wel maar of die audio doorgeven?

En daarbij hoe is de indeling van de DVI-plug op je B&O Beovision, heeft die wel een audio ingang?

Zie ook een PM.

Grts.

Gast Willem-A
Geplaatst:
Origineel bericht van: NDS4Ever
Gisteren bij een kennis zijn DM 800 geïnstalleerd.

Hi,
Vraagje....Kan je vriend de Dreambox 800 ook met zijn B&O afstandbediening, bedienen...??
Mvg.,
W.A.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen