YUGI Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 als ik schakel naar een andere sat en weer terug ga naar astra 19 oost krijg ik de mededeling " afstemmen mislukt"en daarna sid not found in pat.heb hier een visiosat met 13,19,23,5 en 28,2 oost met 2 disecq switchen van het merk maxdigital.ben een halve middag aan het afregelen geweest maar er zit geen vooruitgang word er wel een beetje verdrietig van zo langzamerhand heb de box een week in bedrijf maar moet rebooten als ik weer naar 19 oost wil dit begint aardig te vervelen.de tuner is waarschijnkijk zo gevoelig dat de tuner het signaal niet fatsoenlijk kan verwerken. gr
Henksat Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Origineel bericht van: YUGI sid not found in path Dit duidt dat je afstemt op een frequentie waar niks meer zit, óf je schotel geen lock geeft. Welke zenderlijst gebruik je? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
YUGI Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Geplaatst: 5 juli 2008 henk ik gebruikte jouw settings maar daar had ik ook problemen mee heb vanmiddag op het garage dak maar de 4 satellieten laten zoeken en daar miste ik op 28,2 toch nog wel een paar kanalen.ik heb vanmiddag de boel wat beter proberen uitterichten maar dat heeft weinig geholpen.had net ook zomaar even zwart beeld floep floep zo ging het. gr
ghostecho Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Ik heb hellaas nog geen db 800 maar lees mijn bericht eens ,en oplossing datum 4-7-2008 ( [7025] Waarom geen ontvangst op transponder 11836 H ? ) misschien is het de moeten om ook dat eens te proberen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen