Ambilight Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 ik heb zelf ook liggen te klojo en met de dream800 en mijn conclusie breng de box retour want er is echt iets mis met de box hij kan vlekkeloos draaien zonder i vast zit heb er meer dan 4 gehad waar 1 met de zelfde sim tonen dus breng weg die box en haal een nieuwe dan is het probleem opgelost.
Scubix Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Origineel bericht van: Deevie Ik zit met een vervelend probleem wanneer ik één HD of LUXE TV HD wil bekijken: het beeld schokt aan alle kanten en is precies een oude pc die te weinig kracht heeft om te decoderen. Op andere HD zenders heb ik geen probleem. Zijn er nog mensen met dit probleem? Ik gebruik de laatste ronaldd image. Ik heb al eens herstart en nieuwe drivers geïnstalleerd voor de tuner + chip, maar zonder resultaat. Mijn schoonbroer heeft een Kathrein UFS 910, en heeft een gelijkaardig probleem, echter alleen op ORF HD en HD Suisse. Eender welke image voor de UFS 910 heeft er al in gezeten, en geen enkele lost het probleem op. In de beginmaanden liep nochtans alles goed. Hoe frequent schokt het beeld ? Constant of een paar keer per minuut ?
Gast Deevie Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Hoe frequent? Continue. 2 sec goe, dan 1 sec hangen. Zoals al gezegd: precies een film die je afspeelt op een pc die te weinig cpu power heeft. Ik denk dat het probleem veroorzaakt wordt door een te kleine buffer. Momenteel timeshift ik gewoon enkele seconden en dan speelt hij wel vloeiend af.
zad75455 Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 @Deevie 5 sec. timeshift? Hoe doe ik dat? Kan je het ff uitleggen voor mij? Groet, Ben
Gast Deevie Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Je zapt naar de zender. Duwt de gele knop in waardoor hij timeshift. Vervolgens dus je op de play knop waardoor hij terug afspeelt. Je moet hiervoor wel een harde schijf in je DM800 hebben.
Gast Deevie Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Even een update: ik heb een ticket aangemaakt bij Dream en ze gingen dat probleem eens bekijken.
Gast mistermixer Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 hier hetzelfde probleem bij éénHD, schokkerende wielrenners ( nedHD in orde )
Gast Deevie Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Misschien ook best een ticket aanmaken bij dream zodat ze er een beetje spoed achter steken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen