rai Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Op mijn DM7000 met Gemini 4.x (maar ook al in de oude Hydra images) werden ontbrekende kanalen automatisch toegevoegd als je toevallig langs een transponder zapte waarop dat kanaal thuis zou horen. Dus als RTL4 niet in je lijst staat, maar je hemn op RTL5 zou zetten, dan komt hij er automatisch bij. Zit dit niet in de DM800? Ik moet nu iedere keer zelf transponders opnieuw scannen? Gebruik de Gemini 3.6. Nog een paar andere vragen: Wat is de functie van "Default services list" in het "Service Searching " menu? Op de DM7000 kon je ook alleen een autoscan doen op 1 sat en dan werden die kanalen weggegooid. Ik op de DM800 alleen maar de optie tegen dat hij alles opnieuw gaat zoeken. Kan zo te zien niet aangeven welke SAT ik wil kiezen. De DM7000 pas ook automaitsch de frequentie aan mocht deze een beetje naast het kanaal staan en slaat die dan ook op. Heb je dus een lijst geimporteerd, dan komt het vanzelf weer goed. Bij de DM800 moet je dit nu handmatig doen m.b.v. OpenDBEdit ofzo.
YUGI Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 met een handmatige scan kun je aangeven of je 1 satelliet wil scannen of een transponder of multisat scan enz.ja ik was ook een 7000 gewend maar heb de 800 nu weer onder de knie. gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen