Gast charlesnasi Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Hoi, Vandaag heb ik mijn Dreambox geflashed van PLi naar Gemini (Wilde een keer wat anders:) ) Nu heb ik de zenderlijsten van Pet123 gedownload, en in mijn box gezet met de bekende lama. Dit gaat perfect, als ik de Bouquetten open, en op de rode knop druk, zit ik in bouquetten. Daar staan mijn zenders ingedeeld zoals ik wil. Maar nu vind ik het eigenlijk een beetje irritant voor als je 's avonds even snel door je zenderlijst wil bladeren je niet gewoon simpel op de Bouquetten knop kan drukken, en direct alle bouquetten ziet, in plaats van eerst (in het donker) de rode knop te zoeken. Dit euveltje had ik niet met PLi (niet dat ik weet in ieder geval) Weten jullie of het mogelijk is om direct alle zenderlijsten te krijgen? Alvast bedankt!!!!
Davev Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 als ik op bouquets+ druk heb ik gewoon de lijst met de boeketten die ik zelf heb aangemaakt. heb ook een 600 met gemini Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen